Tilbudet vårt er delt opp i to fagspor:
Spor A går direkte på Presentasjonsteknikk og ulike tilnærminger til det.
Spor B går mer spesikt på undervisingsaspektet i formidlingen.
De fleste kursene kan settes opp der dere holder til og noen moduler kan også tas online.
Klikk deg inn på de enkelte modulene for å lese mer eller ta direkte kontakt.

Spor A

PRESENTASJONSTEKNIKK

ELEMENTER VED DIN FREMFØRING SOM PÅVIRKER  BUDSKAPET.

Akademi

Proff og stagecoach

Vi jobber med deg som allerede er profesjonell og for deg som har ambisjoner om å bli det. Nasjonalt og internasjonalt.

Kurs

Vi holder åpne og bedriftsinterne kurs hvor deltakerne styrker sin bevisstgjøring og kompetanse.

Hos oss kan du gå et utdanningsløp med ulike moduler som kan gi deg sertifisering fra Talerskolen.no

Spor B

AKSELERERT PEDAGOGISK FORMIDLINGS-KOMPETANSE.

SPESIFIKT FOR DEG SOM UNDERVISER.

B1

Corporate

Praktiskpedagogisk ferdighetstrening for ansatte i bedrifter som driver med opplæring, brukeradopsjon og lignende.

B2

Grunnleggende didaktikk og  formidlings-kompetanse. For deg som skal undervise uten å ha pedagogisk utdannelse eller ønsker mer praktisk påfyll.

B3

Idrett

Grunnleggende praktiskpedagogiske ferdigheter som sikrer bedre treninger for trener og de som trenes.

B4

Grunnleggende praktiskpedagogiske ferdigheter for lærere og instruktører på innen ulike kulturaktviteter.

Kontakt:

Baglergaten 16, 3111 Tønsberg, Norge