Motiverende talere
podium

Hvor viktig er gode presentasjoner for din bedrift?

Og med hvilken kvalitet trener dere på dem?

Er dere gode på å trene på presentasjonene deres? Hjelper dere hverandre? Har dere gode og konkrete verktøy som hjelper dere til å være målrettet og presise i både forberedelse til egen presentasjon og i tilbakemeldingen til andres?

​

Du får lite ut av mengdetrening dersom det ikke følges opp hensiktsmessig.

​

Talerskolen.no har lang erfaring i nettopp dette. Vi tilbyr både kurs og coaching. Fysisk og digitalt.

​

Ta kontakt i dag for å høre hva vi kan gjøre for dere.

Foredrag på seminar

Tryggere, tydeligere og mer interessant

- tren hensiktsmessig

Talerskolen.no leverer kommunikasjonstrening, med hovedvekt på det å presentere et budskap når du står foran en forsamling, et kamera eller begge deler.

Vi tilbyr fysiske og digitale kurs, individuell veiledning, arenaer for å prøve seg ut og eventtrening.

Vi trener alt fra selgere, ingeniører, elever, hjemmehjelpere, lærere, advokater, TED-speakere og deg som bare har lyst til å tørre å si noe i din sønns konfirmasjon. Proff eller amatør - vi kan alle bli bedre.

Noen fornøyde kunder: